סוגי האימון
 

אימון כושר אישי
מניסיוני כמאמנת כושר המלווה אנשים רבים במהלך השנים, אני רוצה
לשתף אתכם בתובנות שיעזרו לכם להטיב את איכות החיים. רוב האנשים
שאני פוגשת יודעים שפעילות גופנית עוזרת לנו לחיות באיכות חיים טובה יותר.
אז אם רובנו יודעים זאת, למה אנחנו פשוט לא עושים את זה?
אני אומר לכם למה?
כי כל צעד ראשון, בכל דבר ובכל נושא הוא לא קל וכאשר אנחנו נכנסים לדפוס מסויים,
לוקח זמן להתרגל לדפוסים אחרים, אפילו אם הם לטובתנו, וכאן אני נכנסת לתמונה!
אני אלווה אותך, אתמוך בך , בדרך שלך. אני מגיעה עד אליך לבית/ משרד/ פארק או כל
מקום אחר הנוח לך. אני מגיעה עם הציוד הדרוש, עם מוטיבציה, ידע והרבה סבלנות.

אימון זוגי / קבוצתי
אני מאמינה כי אימון זוגי / קבוצתי מתאים לאדם הרוצה להתאמן עם 2-4  אנשים
כאשר במסגרת הקבוצה תהיינה עם תוכנית אישית אך חלוקת המאמנת מבחינת
תשומת הלב תהייה לקבוצה ופחות על היחיד.אני ממליצה לאדם הנהנה להתאמן
עם עוד אנשים, שזה מאתגר אותו ומוציא ממנו את המיטב וכאשר המחויבות יותר
קלה לו במסגרת קבוצתית לקבוע שיעור קבוצתי, להתנסות ולראות שאכן זה עונה
על הצרכים שלו.

אימון לגיל הרך
אני עובדת בשיתופי פעולה עם גני ילדים, ליווי וקידום התפתחות מוטורית
על ידי פעילות גופנית מודרכת לחיזוק שרירים ומפרקים. פיתוח שיווי משקל‚
פרופריוספציה (מערכת תחושתית-עצבית),יכולת תנועה והתמצאות במרחב,
מערכת החושים, פיתוח קאורדינציה ומערכת קוגניטיבית אשר מהווים אבני דרך
חשובים בהתפתחות המוטורית בגיל  הרך. הפעלה לצלילי מוסיקה ושימוש בציוד
ספורט עשיר ומגוון.

אימון צעירים
אחד הדברים שנוכחתי לראות מעבר לכל הסממנים הפיזיים, היא התופעה של
השיפור המשמעותי בביטחון העצמי, בערך ובזהות.

אימון לנשים בהריון ולאחר לידה
אחת השאלות שחוזרות על עצמן עם אלפי נשים הריוניות שאני עבדתי היא:
אלינור, את בטוחה כי פעילות גופנית לא תזיק לעובר? והתשובה לכך שפעילות גופנית
לא רק שלא מזיקה אלא תורמת להריון כמו קיצור משך הצירים, הפחתת סיכון לניתוח קיסרי
והתאוששות מהירה לאחר הלידה כאשר זה נעשה בצורה מקצועית ומבוקרת..

אימון לנשים בתהליכי פוריות
במהלך טיפולי פוריות נשים רבות מוותרות על פעילות גופנית בגלל שהן חושבות שפעילות
גופנית תפגע בהצלחת טיפולי הפוריות, אלינור למפל, מאמנת כושר אישית מתמחה בפוריות
כאן בכדי לנפץ את המיתוס.

נשים שעוברות טיפולי פוריות נוטות לרוב לוותר על פעילות גופנית. המעמסה הפיסית והנפשית,
תחושת הכבדות שמשרים ההורמונים, המלצת האחיות, והחשש שמאמץ גופני יפגע בסיכויי
ההצלחה של טיפולי הפוריות גורמים גם לנשים שהתמידו בפעילות גופנית לחדול מכך.
ויתור על פעילות גופנית במהלך טיפולי פוריות הוא טעות! כידוע, לפעילות הגופנית יש תרומה
חיובית למצב הגופני והנפשי וליצירת תחושת רוגע. ההורמונים המשתחררים במהלך הפעילות
גורמים להורדת הלחץ ותחושת רוגע, מי שרגילים לעסוק בפעילות גופנית באופן קבוע "מתמכרים"
להורמונים  שהגוף משחרר בזמן הפעילות. הפסקת הפעילות רק מגבירה את המתח בו ממילא נמצאת
האישה במהלך טיפולי פוריות.ההצלחה או הכישלון בטיפול יכולה להיות קשורה לכמה וכמה גורמים
פיסיולוגיים שלרוב אין לנו שליטה עליהם. כמובן שאיש לא ממליץ לעסוק בספורט מאומץ, רכיבה על סוס,
סקי או ספינינג בימים שלאחר החזרת העוברים, ההזרעות אך פעילות גופנית במאמץ בינוני מזערי כגון הליכה,
שחיה ואפילו ריצה למי שמורגלת בכך היא פעולה שאפשר וכדאי להמשיך בה.

לעיתים, הוויתור על הפעילות הגופנית אינו נובע מהחלטה מודעת אלא מסדר יום שהשתבש והתמלא
במחויבויות חדשות שכרוכות בטיפולים. לכן כדאי להגדיר בלוח הזמנים היומי והשבועי זמן שמוקדש
למטרה זו, שהיא מספיק חשובה בשביל לא לוותר עליה. ויתור על פעילות גופנית עלול לבוא לידי ביטוי מלבד
מעגל אנרגיות שלילי של חוסר חשק וסגירות, לעלייה במשקל , מה שכדאי להימנע ממנו, כיוון שעודף משקל
מפחית את סיכויי ההצלחה בטיפולים.

 


 

אזרחים רבים מגיעים לחקירה בתחנת המשטרה בלי הכנה מוקדמת.

חשוב להפנים, כי טעויות שנעשות בעת החקירה כמעט ולא ניתנות לתיקון והן בעלות השפעה מכרעת על המשך ההליך.

משום כך כל מי שעומד להיחקר במשטרה יעשה בחוכמה אם יפנה לייעוץ בטרם התייצבות במשטרה.


במציאות הקיימת נפגעי עבירה רבים נוהגים לשכור את שירותיהם של עו"ד המתמחים בתחם המשפט הפלילי.
  

רצוי להתייעץ עם עורך הדין המתמחה בדיני תעבורה לפני התייצבות לשימוע אצל קצין משטרה לעניין פסילת רישיון נהיגה ל 30 או 60 יום.


ייצוג בבית משפט שחרור ממעצר l ייצוג בהליכים פליליים l הליכים משמעתיים תעודת יושר l ייצוג נפגעי עבירה l שיקום אסירים l תנאי מאסר l תלונות למח"ש 
l מחיקת רישום פלילי l תעבורה l ייעוץ לפני חקירה במשטרה